23 Ağustos 2009 Pazar

"kurtulmaya gidemiyorum çünkü çok kirliyim.
tanrım çok kirliyim.
mabetler kirli insanlara da açılmalı.
ah, anlam veremiyorum.
tanrım neden elimi uzatınca ulaşamıyorum sana.
tanrım onlar kiliselerinde kuru yemiş yiyerek emirlerini dinliyorlar.
tanrım oto tamircileri giysilerindeki yağ ile ayine katılıyorlar.
tanrım bu samimiyet beni çıldırtıyor.
hemen sorun yaratmadan tek hamlede ulaşabiliyorlar tanrılarına.
ben mozart dinlerken namaz kılmak istiyorum.
ah tanrım neler gördüm.
şüpheniz sen de gördün ve işittin.
tanrım bu vasıflarından şüphem yok.
tanrım işitenim ve duyanımsın.
tanrım bırakma yakamı.
dinin icapları gereği, eli erkek eline değmemiş bazı kızlar ilk kez bir erkeğe dokunduklarında refleks olarak bayılıyorlar.
sonra tanrım bunlar, kendilerinden nefret edip ölüm orucu tutuyorlar.
tanrım onlara kızamıyorum, sen de beni bağışla.
ah şeytan, sen sperme bile sığıyorsun.
tanrım, dinsel taciz ve protokoller.
tanrım su ruhu temizler mi?
tanrım ganjda arınanlara bilim gülüyor.
tanrım kirimi su ile deterjan ile çıkartamıyorum.
tanrım o duayı verilen sayı kadar okudum, şimdi cennetlik miyim?
tanrım kirliyim...günahkarım.
tanrım üç kulhu bir fatiha.
tanrım kirliyim ve ihtiyacım var sana.
tanrım boşalt cehennemini geliyorum.
korkuyorum.
tanrı kokuda yaşamalı.
korku en çok senden korkmalı.
tanrım rahibelere özgürlük.
tanrım yüreğimdeki cesur korku.
tanrım az önce bulantımın kuyruğu avucumda kaldı.
tanrım hayyama şarap parası.
tanrım nietzcheyi bağışla.
tanrım aç camilerin kapılarını kirli insanlara.
tanrım ben seni küçük bir üzüm çekirdeğinde buldum.
tanrım kurtulmak için süpermeni, müslüman olmak için kaptan kustonun ünlü keşfini bekleyemem.
onlarca insan müslüman olmak için kustoyu bekledi.
heyhaat!
tanrım o çılgınlar seni benden ayırdı.
tanrım yanıyorum bu soğuk cehennemde.
tanrım bir şekilde günaha girmeden geçinmenin yollarını öğret.
tanrım bıktım aynı plağı dinlemekten.
tanrım iç yağı ve keçe.
tanrım dış yağı ve keçi.
tanrım muhammedin eteklerine nakşet.
tanrım al bu kulunu ibret et.
tanrım ayak uyduramıyorum bu çağa.
tanrım kazım da iyi bir insandı.
tanrım hitler ne yaptıysa ülkesi için yaptı.
tanrım fırınlar çiçek bahçesi olsun.
tanrım eyyübden düşen kurtları bana gönder.
tanrım bana yine ağlamasını öğret.
tanrım bir ümit, tek işaret.
tanrım içimdeki fare.
tanrım daha fazla aratma. önüm arkam sağım solum soru.
tanrım daha fazla kanatma.
tanrım her sorunun cevabı olmalı.
tanrım koşar adım gelebilmenin çareleri.
tanrım ebu cehil en büyük öğretmen.
tanrım biliyor musun onu tekmeledim.
tanrım artık saat dokuzu çeyrek geçmiyor.
tanrım bir armuda değer miydi?
tanrım doğmadan evvel hazır olan rızkım?
tanrım makarna yemem gerektiğine karar verilmiş.
tanrım bir yetmiş boyunda elli kilo ağırlığında bir adam nasıl herkese yük oldu?
tanrım herşeyi bırakıp fenerbahçe taraftarı mı olsam?
tanrım kaf dağındaki kuş olsam da sana ulaşsam.
tanrım ayetlerini hep aleyhimde kullanıyorlar.
tanrım biliyorum beni de öldürecekler.
tanrım niçe senin öldüğünü sanıyor.
tanrım gaflet ve delalet.
tanrım turan dursun ikna oldu mu?
tanrım içimdeki cami duvarları.
tanrım seni savunup duruyorlar.
tanrım senin avukata ihtiyacın yok.
tanrım bütün avukatlar sana muhtaç.
tanrım kendi karınlarını doyurmak için senin adına dileniyorlar.
tanrım onları sana havale ediyorum.
tanrım beni tashih et.
tanrım ak bana arındır kirlerimden."

(bülent akyürek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder